Proefperiode en Abonnementsvoorwaarden

Bij My Humble bieden we een proefperiode van 7 dagen aan, waarin u onze diensten kosteloos kunt uitproberen. We hopen dat u tevreden zult zijn met onze service, maar het is belangrijk om op de hoogte te zijn van ons annuleringsbeleid.

Proefperiode

  • De proefperiode begint op de dag van uw registratie en duurt 7 dagen.
  • Tijdens de proefperiode kunt u onze diensten volledig benutten zonder kosten.

Annuleren van de Proefperiode

  • U kunt uw proefperiode op elk moment binnen de 7 dagen annuleren zonder dat er kosten in rekening worden gebracht.
  • Om te annuleren, verwijzen we jou om contact op te nemen met jouw coach.

Overgang naar Betaald Traject

  • Indien u uw proefperiode niet binnen de 7 dagen annuleert, wordt uw account automatisch omgezet naar een betaald traject.
  • De kosten voor het traject zullen na afloop van de proefperiode in rekening worden gebracht volgens de door u gekozen optie.
  • Vanaf dat moment bent u verantwoordelijk voor de betaling van het gehele traject.

Betalingsvoorwaarden

  • De trajectkosten worden aan het begin van elke abonnementsperiode in rekening gebracht (indien mogelijk).
  • Omdat u zich verbindt aan een traject, is het niet mogelijk om een volledige terugbetaling te krijgen na de proefperiode.
  • In bepaalde gevallen kunnen er gedeeltelijke terugbetalingen of credits worden verleend, afhankelijk van de voortgang en gebruik van de diensten, naar goeddunken van My Humble.

Annulering van Betaald Traject

  • Na de proefperiode kunt u uw traject op elk moment annuleren, maar er zullen geen kosten worden gerestitueerd voor de resterende dagen van de trajectperiode.
  • Om uw traject te annuleren, volgt u dezelfde stappen als hierboven beschreven voor het annuleren van de proefperiode.

Wij raden u aan om uw proefperiode goed te benutten en tijdig te beslissen of onze dienst aan uw verwachtingen voldoet. Mocht u nog vragen hebben, dan staat onze klantenservice altijd voor u klaar.

My Humble